Monday, March 9, 2009

3/9/2009 - 香港女節目主持Blog

杜如風: 歌舞伎町的「船頭尺」!! (3/9)

(以下報導,除了個露天Cafe茶座係真嘅之外,其餘嘅報導均實屬虛構!!!敬請留意!)話說杜如風拍完第2輯流行東京之後,對住觀眾講:「我唔知道仲會唔會有下一輯,因為我已經喺新宿搵到工啦!」「就係做歌舞伎町街坊福利會會長嘞!」當時一眾觀眾都只以為杜如風只係喺度扮瞓街、扮乞兒、扮攪笑....哼!點知......佢真係做出嚟比你地睇!!行動勝於一齊言語.....佢真係做咗d我地點都估唔到嘅事嚟到去固定佢街坊福利會會長嘅地位!...


杜如風: 東京放假之旅!! (3/9)

緊接之前嘅「東京開工之旅」,大家期待之久嘅下集---「東京放假之旅」正式登陸!!繼第一日一條友茫茫然企咗喺涉谷街頭唔知做乜好(差D想自己開工拍嘢!)之後,我決定「的」起心肝----我今次係嚟放假架架架架架~~~~~~!!!於是第2朝決定早D起身,帶好友阿Grace同Eric去下北沢食我極力推介嘅Waffle!三個好朋友一齊閒逛吓下北沢嘅小街,舒舒服服、寫寫意意,去旅行嘅感覺終於都返嚟啦!!!! 實在太好啦!!!!去片啦~~~~~Waffle店門外,遊客記念相!...


No comments: